گزارش تخلف


Anti-Scam

می‌خواهم یک آگهی را گزارش کنم در پایین صفحه گزینه «گزارش مشکل آگهی» وجود دارد. در صورت مشاهده هرگونه از مواردی که لیست آن در زیر آمده است، پس از انتخاب «گزارش مشکل آگهی» گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید: محتوای آگهی نامناسب است. تصویر آگهی مشکل دارد. اطلاعات تماس آگهی مشکلی دارد. مشکلی در قیمت‌گذاری آگهی وجود دارد یا قیمت نامناسب است. آگهی مشکوک به کلاهبرداری یا موارد خلاف قانون می‌باشد. آدرس و یا نقشه آگهی مشکلی دارد. با صاحب آگهی به مشکلی برخورده‌ام. کالا یا خدمت موردنظر دیگر موجود نیست. شما با گزارش آگهی مستقیما این موضوع را به تیم مدیریت محتوای «راهنما بازار» منتقل می‌کنید. در صورت گزارش آگهی مشکل، نیازی به تماس با پشتیبانی نیست و به صورت اتوماتیک، به گزارش شما رسیدگی خواهد شد. اطلاعات مربوط به یک آگهی حذف شده را نیاز دارم تمامی اطلاعات آگهی‌ها و یا چت‌های مربوط به آن پس از حذف، روی پایگاه داده «راهنما بازار» نگهداری می‌شود اما این اطلاعات جزء اطلاعات شخصی صاحب آگهی محسوب شده و با توجه به قوانین حقوق کاربران امکان ارائه آن‌ به فردی جز صاحب آگهی وجود ندارد. در صورتی که از آگهی و یا چت حذف‌ شده‌ای شکایت دارید، پس از ثبت شکایت در پلیس فتا، در صورت نیاز، این نهاد کلیه اطلاعات مورد نیاز را از «راهنما بازار» استعلام نموده و تمامی آنچه درخواست شده، در کمتر از ۴۸ ساعت پس از استعلام، به این نهاد ارائه خواهد شد. لذا پیشنهاد می‌کنیم برای رفع این مورد در اولین گام با مراجعه به سایت پلیس فتا از اطلاعات تماس شعبه‌ی پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شوید و موضوع را از آن طریق پیگیری نمایید. مطمئن باشید «راهنما بازار» همکاری‌های لازم را جهت پیشبرد شکایت شما با مراجع قانونی انجام می‌دهد. از من کلاهبرداری شده است از اینکه چنین تجربه‌ی نامناسبی داشته‌اید بی‌نهایت متأسفیم؛ برای پیگیری قانونی این موضوع حتما به مراجع قضایی مراجعه فرمایید و مطمئن باشید «راهنما بازار» نیز وظیفه خود می‌داند که همکاری‌های لازم را با مراجع قضایی جهت پیگیری مشکل شما انجام دهد. همچنین برای کمک به «راهنما بازار» برای حذف افراد سودجو لطفا به صفحه آگهی مورد نظر رفته و آن را گزارش نمایید. برای اطلاع از نحوه گزارش آگهی بخش «می‌خواهم یک آگهی را گزارش کنم» را مطالعه فرمایید. برای من ایجاد مزاحمت شده است در صورتی که در محیط «راهنما بازار» و در بخش‌های مختلف مزاحمتی برای شما ایجاد شده است با توجه به اینکه این مزاحمت در چت بوده و یا برای شماره تماس و ایمیل شما ایجاد شده است، بخش‌های زیر را مطالعه نمایید: شماره تلفن من به اشتباه در یک آگهی ثبت شده است برای کاهش میزان خطا هنگام درج اطلاعات تماس آگهی، پس از ثبت آگهی برای شماره وارد شده در بخش اطلاعات تماس کد تأییدی به صورت پیامک ارسال شده که تنها در صورت وارد نمودن این کد داخل سایت «راهنما بازار» آگهی ثبت شده و در مرحله انتشار قرار خواهد گرفت. با این حال از سه روش زیر ممکن است، سهوا یا عمدا برای شماره شما مزاحمت ایجاد شود: ثبت شماره شما در متن آگهی، انتقال (دایورت) تماس‌‌های ثبت‌کننده آگهی بر روی شماره شما، استفاده از دستگاهی که شما قبلا با شماره خود در آن وارد حساب کاربری دیوارتان شده‌اید، در صورت بروز هر یک از موارد بالا، از همان خط با شماره پشتیبانی «راهنما بازار» با شماره----------؟؟؟؟؟؟؟؟؟------تماس حاصل نموده و موضوع را بیان نمایید. اطمینان داشته باشید که در کم‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای اصلاح خطای پیش آمده انجام خواهد گرفت. از طریق راه‌های ارتباطی غیر از چت برایم مزاحمت ایجاد شده است در صورتی که کاربری از طریق هر کدام از کانال‌های ارتباطی غیر از چت (مانند تماس تلفنی، پیامک، پیام‌رسان‌ها و ...) ایجاد مزاحمت کند، در صورت نیاز از طریق مراجع قضایی اقدام نمایید و اطمینان داشته باشید ما در راهنما بازار، همکاری‌های لازم را برای رسیدگی به مشکل انجام خواهیم داد. برای جلوگیری از رخداد مشکلات این‌چنینی می‌توانید از امکان «مخفی کردن شماره تماس» استفاده نمایید. در قسمت چت برای من ایجاد مزاحمت شده است اگر در قسمت چت «راهنما بازار» برای شما ایجاد مزاحمت شده است، شخص مورد نظر را مسدود نمایید. شما می‌توانید به هر یک از دلایل زیر کاربر مزاحم را مسدود نموده و علت آن را جهت ثبت و پیگیری در سیستم را ثبت نمایید: رفتار غیراخلاقی و توهین‌آمیز: مواردی شامل فحش و توهین، پیشنهاد دوستی، ارسال تصاویر نامناسب و پیام‌هایی که ایجاد مزاحمت می‌کند. تبلیغ می‌کند: ارسال بی‌دلیل پیام‌های تبلیغاتی، سایت و کانال و درخواست معاوضه. عرضه اجناس و خدمات مغایر با قوانین راهنما بازار اطلاعات نادرست می‌دهد: مخاطب در راستای انجام معامله اطلاعات نادرستی را در مورد کالا یا شرایط انجام معامله ارائه می‌کند. فکر می‌کنم کلاه‌بردار است: مخاطب کلاهبرداری یا رفتاری مشکوک به کلاهبرداری مانند درخواست بیعانه یا ارسال رسیدهای جعلی انجام می‌دهد. سایر موارد: با استفاده از این گزینه می‌توانید سایر عللی که باعث شده است تا شما کاربر مورد نظر را به عنوان فردی مزاحم مسدود نمایید برای ما ارسال کنید. گزارش‌های کاربران به صورت سيستماتيک تجميع و بررسي می‌شود و امکان چت کاربران خاطی متناسب با امتیاز منفی‌شان تعلیق یا مسدود می‌شود.